• 恒生指數 22671.86 405.05
  • 國企指數 7460.84 147.54
  • 上證指數 4028.82 91.46

今日 10:23

輪證贏家丨恒指熊入226先安「落」

噚日揀咗日經Call(11173)出嚟,借日經日線圖條10線守住嚟博指數再創新高。文末亦重申,日經波幅唔細,鎖定止蝕位嘅同時,亦宜通過注碼嚟控制風險。

與此同時,喺揀輪方面都要考慮埋引伸嘅部分,既然知道波幅係比較大嘅話,咁喺揀輪嘅時侯就更加應該要留意引伸波幅部份,盡量揀隻低引伸嘅輪,否則「縮Vol」無仇報。

睇返噚日日經最高見過72645點,同mark住嘅高位72831點都只係爭186點,所以如果呢一注見指數都爬到上接近返高位水平,又擔心(11173)Underlying買到日經咁遠,見正數先收都真係無問題,特別是如果你係第一次參與外國指數輪嚟講,應該會有一種莫名奇妙,甚至係偷食嗰種興奮,以噚日(11173)唔過夜、完場前10分鐘走人的話,平均都有6格/8.05正數入賬。

噚晚睇新聞都仲見到美股反抽緊600點上去,心諗:唔通今日港股會「暴力反彈」到500點?!今朝起見再睇新聞見三條美指都回晒有凸,今日港股向下再往重牛方向走。正如噚日喺文章同早兩三日喺作戰室裏面講過,指數下行方向嗰loop都好似仲未完咁,而23000點都無嘅時侯,應該幸慶香港仲有put有熊有得造淡。

仲有6分鐘就10點,指數向下挫到暫時最低位22756點之後有見反抽,五分鐘圖同小時圖嘅Slow STC(14.3)都有見到觸底上行,的確係咁嘅市 裡面出好倉嘅難度比幫我家肥貓剪指甲同刷牙更難。

恒指熊(64791),收回價23337點,同現價有約500點距離,槓桿有約38.7倍,為市場上最貼價熊及最高槓桿熊之中,成交最活躍。

依家10點11分,睇嚟都要向下再入226先安「落」。

作者阿珊,以技術分析玩輪證,唔貪心,努力賺取我家肥貓罐罐ฅ^•ﻌ•^ฅ。

想睇埋美日台股、金油匯幣ETF嘅玩法,請往Patreon搜尋「cbbcwar」;新書《風暴中的小資理財聖經》已於Google Boook Store上架,可免費試閱。

股票及指數資料由財經智珠網有限公司提供。期貨指數資料由天滙財經有限公司提供。外滙及黃金報價由路透社提供。

本網站的內容概不構成任何投資意見,本網站內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按本網站內容進行投資。在作出任何投資決定前,投資者應考慮產品的特點、其本身的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

信報財經新聞有限公司、香港交易所資訊服務有限公司、其控股公司及/或該等控股公司的任何附屬公司、或其資訊來源及/或其他第三方數據供應商均竭力提供準確而可靠的資料,但不能保證資料絕對無誤,且亦不會承擔因任何不準確或遺漏而引起的任何損失或損害的責任。

建議瀏覽器: Chrome, Firefox, Safari, IE9或以上

信報財經新聞有限公司版權所有,不得轉載。
Copyright © 2026 Hong Kong Economic Journal Company Limited. All rights reserved.