今日 10:32
噚日揀咗隻恒指Put(26469)出嚟,揀Put唔揀熊係因為最近嘅熊都有成900幾點距離,得2x倍,證價同輕微價外嘅輪證都相差無幾。
即使喺日線圖上見指出一浪低於一浪嘅走勢,終於都要觸底上,但(24649)因為係輕微價外,所以即使用五分鐘圖Slow STC(14.3)觸頂向下走一趟,分分鐘都以捉得到由價外變價內,發揮到佢最後嘅爆發力(時間值+內含價值)。
還記得上星期有揀過好倉出嚟,諗住日線圖上見指數都差唔多落到「下降通道」底線,即使整個向下運行嘅走勢未變,但以一浪低於一浪形態計算,都總算叫做有得觸到底線博上行Swing Trade做到。
不過捉轉角都真係好難,噚日指數向下再落,低位十字星出埋嚟之後,今日終於都見到指數係開盞綠燈出嚟,開市口價仲見上返去23800點添;再望望五分鐘圖同小時圖嘅Slow STC(14.3),以為今日可以順返呢兩個訊號出好倉,但點知指數今朝首半個鐘係度玩燈掣,激死!
仲有3分鐘就10點,五分鐘圖上見指數雖然玩燈掣,但暫時見都係處於中軸線以下水平,保歷加保持橫行又Slow STC(14.3)兩線上到中軸位未見方向,唯有等小時圖,睇吓條10線仲守唔守得住。
終於等到10點,見指數確認低走於小時圖10線,恒指熊(61097),收回價24313點,同現價有約560點距離,槓桿有約37.7倍,為市場上最貼價熊之中最高槓桿,今日新上市所以未有街貨。
睇返今日牛熊證街貨圖,第一層牛見23400至23499點,唔好諗咁遠住,先用啲齊點數位即23600點、23500點做一做個分隔先,都有見到嘅話,先再拎埋噚日小時圖嘅平底線23488點做下方目標,有得穿埋嘅先再拎個牛熊證街貨圖出嚟,睇住啲街貨打啦。
作者阿珊,以技術分析玩輪證,唔貪心,努力賺取我家肥貓罐罐ฅ^•ﻌ•^ฅ。
想睇埋美日台股、金油匯幣ETF嘅玩法,請往Patreon搜尋「cbbcwar」;新書《風暴中的小資理財聖經》已於Google Boook Store上架,可免費試閱。